Berperanan sebagai sebuah syarikat yang menggunakan bahan berkuatiti tinggi dalam penghasilan produk dan menyediakan produk pada harga mampu milik kepada pelanggan
Kemahiran yang sedia ada pada syarikat akan digunakan secara sepenuhnya untuk menghasilkan produk yang
"Sudah Rasa Pasti Mau Lagi! SLRPPP!"
kepada pelanggan
Menyediakan pencuci mulut yang memenuhi citra rasa pelanggan & meminimumkan modal yang sedia ada
Facebook Followers:
Syarikat kami berjaya mengumpul 206 orang Followers
|
Syarikat kami mendapat sokogan utama dalam kalangan perempuan dan rata-rata usia mereka ialah 18 hingga 24 tahun
|
|
Syarikat kami mendapati sokongan utama daripada khalayak di Negeri Sabah dan rata-rata mereka terdiri daripada penduduk di Kota Kinabalu
Jangkauan Facebook Page, Engagements Facebook Page dan Likes:
Syarikat kami berjaya mengjangkau (Reach) sebanyak 7.4K khalayak, 109 Engagements dan mendapat 23 Likes
Facebook Ads:
Boosting Video Air Letp (Soft Drinks), syarikat berjaya menjangkau (Reach) & 3-Second Video Views sebanyak 2.8K, 41 Engagements
Keputusan Facebook Ads yang telah dilaksanakan
Syarikat kami telah membelanjakan RM22 dalam Facebook Ads, kami memilih untuk mengiklankan dengan cara mendapatkan lebih banyak pelanggan menonton (Views) produk ini dan seterusnya membuat clicks ke Instagram Page syarikat. Keputusan menyatakan bahawa terdapat 16 pelanggan membuat clicks ke Instagram Page syarikat. Facebook Ads yang dilaksanakan ini bertujuan untuk meningkatkan & memperluaskan pelanggan sasaran di Kota Kinabalu, supaya lebih ramai pelanggan Kota Kinabalu mengenali kehadiran syarikat dan produk kami di Negari Sabah.
Keputusan Facebook Ads ini menyatakan bahawa kami berjaya mengjangkau (Reach) dengan pelanggan lelaki iaitu sebanyak 1,469 orang dalam periklan ini
Keputusan Facebook Ads ini menyatakan bahawa kami berjaya mengjangkau (Reach) pelanggan yang berumur 25 sehingga 34, dengan sebanyak 1.053 orang yang menonton iklan ini
Insights Facebook syarikat kami menunujukan perkembangan yang sangat baik dalam mengjangkau (Reach), Engagement dan Link Clicks selepas membuat perikalan melalui Facebook.
Instagram Followers:
Syarikat kami berjaya mengumpul 414 orang Followers
Instagram Insight syarikat kami menunjukan perkembangan yang baik dalam meningkatkan Followers, pelanggan yang gemar dengan syarikat kami rata-ratanya di lokasi Kota Kinabalu.
Instagram Insight syarikat kami menunjukan pelanggan kami rata-ratanya dalam lingkungan 18 sehingga 24 tahun dan mereka terdiri daripada golongan perempuan
Instagram Insight syarikat kami menunjukan setiap poster & video yang kami muat naik telah mendapat sokongan baik daripada pelanggan mengikut Likes yang diperoleh
Instagram Ads:
Syarikat kami memperoleh 727 Views untuk video Cheese-A-Good yang kami promosikan di Instagram Ads
Boosting Video Cheese-A-Good, syarikat berjaya menjangkau (Reach) 4,902K orang pelanggan, Impersi (Impressions) sebanyak 6,355 Syarikat kami juga berjaya meningkatkan jumlah pelanggan yang hadir untuk melihat (Visit Profile) Instagram Page kami, Terdapat 18 orang telah Visit Profile dan 62 orang gemar (Likes) dengan video Cheese-A-Good
Syarikat kami telah membelanjakan RM12 dalam Instagram Ads, kami memilih untuk mengiklankan dengan cara mendapatkan lebih banyak pelanggan menonton (Views) produk ini dan seterusnya membuat clicks ke Instagram Page syarikat. Keputusan Instagram Ads menyatakan bahawa periklanan ini golangan perempuan gemar dengan Cheese-A-Good syarikat kami
Keputusan Instagram Ads menyatakan bahawa periklanan ini pelanggan yang umur 13 sehingga 17 gemar dengan Cheese-A-Good syarikat kami
Keputusan Instagram Ads menyatakan bahawa periklanan ini pelanggan daripada Negeri Sabah gemar dengan Cheese-A-Good syarikat kami
|
Ulasan
Catat Ulasan